18 Februari 2014-Tidig morgon...

Det är inte ofta jag bloggar såhär tidigt. Det händer väl typ om jag ska jobba eller har skola eller nåt sånt, men så är det inte idag. 
Jag jobbar inte idag och det är ingen skola, men är uppe med tuppen iallafall. Ska nämligen iväg och göra ett sånt där cellprov som vi kvinnor måste göra ibland. Är det vart 4e år ? 
Jaja, mamma ska också dit så hon och farmor kommer och hämtar mig vid 8.15, när vi är klara där så blir det lite mat handling på willys. Ja, farmor är ju som sagt på besök hos mina föräldrar och för att hon ska slippa sitta sjläv hela dan så ville hon följ med mig och mamma. Klart hon får det.
 
Är nå sjukt trött och känner mig lite hängig. Vet inte om det är så att jag håller på och bli sjuk eller vad det är, för igår kom ett illamående och ont i hela kroppen från ingenstans. Det sa bara POFF så kom det och jag fic klägga mig i sängen och vila i ca 3 timmar. Skit konstigt... Hoppas bara att jag inte ska bli sjuk nu som alla andra. Jag jobbar imorgon och har inte tid med att vara sjuk.. 
 
Nu är det dags för lite frulle. Men inte sådär jätte hungrig så får bli en fet kaffe. (Kaffe med grädde)
 
Just ja.. idag har vi ett födelsedagsbarn. Grattis Anna på 24års dagen! =) <3

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback