17 Februari 2014-Födelsedags helg!

God morgon, God morgon! 
 
Idag är det inte bara ny vecka, utan idag är det även min första vecka som 26åring =) Tjohooo!! haha..
I lördags blev jag 26 och det firades med lite födelsedagsfika och en mysig och smarrig middag på kvällen med det finaste jag har, Pälsk. Han gjorde iordning baconlindad fläskfilé med wok-grönsaker som han hade haft lite vin,cream fraiche, kokosolja och massa annat gott i. Blev verkligen super gott! Tack Älskling <3 
Dagen blev helt ok, visst hade jag velat göra nåt på kvällen, bowling var planerat med blev inte så. Men middagen och mello myset funkade perfekt. 
 
Tack även till alla som kom hit och firade mig och ni som har grattat mig lite överallt. Ni är bäst! <3
 
Så, nog om min födelsedag. ;P Igår hände det saker här hemma ska ni veta. Vi bytte köksbord+ stolar med Anna och Sebbe, så nu har vi ett super fint vitt köksbord med tillhärande stolar. =) vi gjorde även om lite här i sovrummet och ett databord ställdes in här. Inget jag egentligen ville, men Pälsk fick sin vilja igenom.. Envisa karl ;P 
Vi käkade även middag hos mina föräldrar och Pälsk klippte mamma,lillebror och min farmor som är hos dom på besök och ska vara där tills på typ onsdag. Dom håller på och renoverar hennes lägenhet nämligen. 
 
Idag är det PLUGGA som gäller! ska gå över till Annelie vid 10 tiden och låna henens Psykiatri bok och sen blir det Psykiatri för hela slanten resten av dagen. Ska försöka få in en pw under dagen också. 
Efter att ha stått stilla på vågen i ca en måndad så visade den äntligen ett annat resultat i morse när jag ställde mig på den. -1,5kg sen förra veckan! Äntligen börjar det hända nåt.. 
 
Måste ju även passa på att tacka Angelica för den nya fina headern hon gjort till mig. Visst blev den fin ? =) 
 
En kopp kaffe till och sen blir det att sätta fart på denna dag! 
Slänger upp lite bilder från helgen/ alla <3's dag... 
 
Detta kom Pälsk hem med i fredags (alla <3's dag). Han är ju bara för söt och sa :"Det är faktiskt tanken som räknas" <3
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback