14 Februari 2014- ALLA HJÄRTANS DAG !<3

Idag är det en väldigt fin och bra dag! 
Det är alla <3's dag, och inte nog med det, idag har jag och min underbara karl varit förlovade i  5år! <3
Finns inte ord över hur mycket jag älskar dig,Fredrik. Om ca en vecka har vi även varit tillsammans i 6år. Många fina och underbara år ska det bli <3
 
Icke att förglömma, EMILIA fyller ju 4år idag också. =) Grattis finaste och bästa Emilia på din dag! <3
 
Idag är det egentligen skola för min del, men då jag mått dåligt i några dar nu, med huvudvärk,yrsel,trött och illamående så stannar jag hemma idag. Vaknade med en dunder huvudvärk och värk i hela kroppen. Lovar att jag kommer åka på den där influensan som alla har just nu. Eller som Madde L, "lillasyster influensa" som hon tydligen har haft i några dagar..
Aja sålänge jag inte ligger däckad imorgon så gör det inte mig nåt, eller jo, på onsdag kan jag inte vara sjuk heller, för då ska jag förmodligen jobba på Hällsbo. =) Dom ringde igår och kollade om jag kunde, men får besked idag om hur det blir. 
Men så idag ska jag ligga här hemma. Ska försöka samla krafter till att städa lite, kommer ju massa folk hit imorgon på lite födelsedagsfika. 
Annars blir det nog en lugn dag. Får se om man blir nå uppvaktad av Pälsk senare idag när han kommer hem.. ;P haha..
 
Dags för frukost snart känner jag. Magen börjar kurra. 
 
Önskar alla en trevlig och glad alla <3's dag! Kärlek till er alla! 
 
 

 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback