12 Februari 2014- Skoldag

God Morgon ! 
 
Idag är det ingen sovmorgon och "ligga och dra sig"-dag, nej nej, idag är jag uppe med tuppen och sitter just nu och äter en frukost som idag är en annan variant än min standard frulle. Idag blir det turkisk yoghurt med frysta hallon, fet kaffet är ju självklart med =P 
 
Som sagt, det är terminens första skoldag idag och det är Specialpedagogiken som startar denna termin. Ska bli väldigt intressant. Är ju lite mitt favorit ämne denna termin. 
Det va dock på håret att jag kunde ta mig till och från skolan idag, men som tur är så har jag ju världens bästa mamma som ställer upp och kör mig då pappa är hemma och hon då kan ta bilen. Underbara mamma! <3 
Va på väg och GÅ till och från skolan, som ligger i Märsta, där ett tag men slipper det nu. =) 
 
Nej, måste äta upp min frukost nu och göra mig klar. Mamma kommer vid 7.30. 
 
Ha D! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Går där ingen buss längre? :P

Svar: Jo då, men mitt busskort gick ut igår och inte hunnit/kunnat fylla på det.. Vem är du som undrar? =)
Vonna

2014-02-12 & 11:54:16

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback