8 Augusti 2014-Morningrun

God morgon!

Var otroligt trött imorse när Pälsk klev upp och jag trodde att jag skulle somna om, men kom på att jag bestämde igår kväll innan jag somnade att jag skulle ta mig en löparrunda på morgonen idag. Så det va bara att kliva upp, lite motvilligt och kämpigt, men jag tog mig upp och gav mig ut på en kort och väldigt seg löparrunda. Tog mig runt iallafall och sprang ju faktiskt mer än vad jag gick. Jo, för inte springer jag hela vägen.. Nää sån bra kondis har jag då inte..

Igår begav sig jag och pappi ut till Arlanda för att hämta ut mitt leg(id) som var klart och samtidigt hämta ut min badge. Så nu har jag både gilltigt leg och badge.. 😃 Fast den där badgen kommer jag ju göra en ny bild till nästa vecka när jag kör mina första pass på Arlanda! För jag går då INTE med på att dom användt samma bild som jag hade på min badge för 3ÅR SEN!! Aldrig!! Ser ju inte ens ut som jag.. +24kg och ser ut som "mamma Scans köttbulle"... :/ Nej nej, det är inte ok! Måste fixa ny bild nästa vecka så att folk ser att det verkligen är jag på bilden..

Ikväll blir det kräftis hos mamma och pappa och vi får även ett efterlängtat besök hem till dom. Min faster som jag aldrig träffat kommer till mamma och pappa idag och stannar tills imorgon 😃 Ska bli så kul att äntligen få träffa henne. Har inte ens vetat om henne förräns för ca 2år sen då pappa "fann" henne. Ska bli spännande! :)

Tror nog att jag ska slänga mig in i en dusch och sen fixa lite här hemma.

XOXO






Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback