4 Augusti 2014-Back to reality.

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen senaste månaden, men har haft "semester" med min underbara karl och vi har haft fullt upp varje dag typ.
Det har varit massa sol och bad, grillning, sena sommarkvällar med vuxendricka och såklart ett underbart vackert bröllop mellan Tommie och hans Christine. :) Nu är dom Herr och Fru Törnqvist och vi är super glada gör deras skull och tacksamma för att vi fick vara med och fira deras stora dag. :) Dom var så underbart vackra! <3
Slänger upp bilder senare. Sitter med vår "nya" surfplatta och har inga bilder på denna. Men slänger upp bilder så fort jag kan. Ni måste ju få se hur vackra dom var.

Idag är det back to reality, typ. Iallafall för Pälsk's del. Han är tillbaks på jobbet och semestern är slut. Jag hardock en vecka "semester" till innan allt drar igång igen. Skolan börjar den 11e och jag kommer förmodligen börja jobba från o med nästa vecka. Strulade till sig lite med min badge, eller snarare med mitt leg. Det har gått ut, så kunde inte hämta ut min badge i torsdagsä när jag skulle göra det. Suck! Men idag ska jag och mamma upp till polisen på arlanda och fixa nyty leg till mig, och så fort det kommer så hämtar jag ut min badge och börjar jobba. Så förhoppningsvis börjar jag nästa vecka. :) Ska bli så skönt att ha nåt mer än skolan , och att ha en inkomst igen.

Just ja.. kanske ska tala om att jag nu under "semestern" nådde ett viktmål och dessutom en vecka innan utsatt tid för att ha nått målet. =) So fucking happy!! Så nu är ett nytt mål satt.
Så skönt att det går vägen och jag känner verkligen skillnaden. Både fysiskt och psykiskt.

Dags att fylla på kaffekoppen och börja göra mig fin inför leg.fotot. Kan ju inte se ut som ett spöke på fotot.. ;P haha..

Later babes!
XOXO



Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback