29 Augusti 2014-Fredagsmorgon

God morgon! 
 
Så skönt att ha en dator igen. Allt blir så mycket enklare då när det gäller pluggande och annat. sen så kommer jag ju bli mer aktiv här på bloggen nu igen. Tjohoo! ;P 
 
Jag har som vanligt klivit upp när Pälsk gick upp. Gör ju alltid så även om jag inte ska jobba eller har nån skola. Är en riktig morgonmänniska och tycker det är skönare att gå upp tidigt än att ligga och sova hela dan. Man hinner med så mycket mer om man går upp tidigt. Som idag tex, jag har bakat lchf-frallor, satt igång en maskin disk och avnjutit en god frukost framför tv'n, och klockan är bara 8.34. 
Nu sitter jag här med min andra kopp fett-kaffe och ska om en stund sätta igång med lite pluggande. Satt i stort sätt hela eftermiddan igår och fick tillslut iväg en studieuppgift. Vilket betyder att jag nu inte ligger efter och följer min planering. Har en studieuppgift som ska vara inne på söndag och den ska jag se til latt få iväg redan idag. Så slipper jag tänka på den i helgen. hoppas bara att det fortsätter flyta på såhär bra resten av terminen.... 
 
Tränade en sväng här hemma igår. Hade tänkt mig en löparrunda, men då jag fortfarande är lite krasslig så valde jag att ta ett litet träningspass här hemma istället. Idag känns det i låren,armarna och i rumpan, så det lilla jag gjorde igår verkar ha gett lite ändå. =) Ska se om jag tar mig ut på en pw under dagen. 
 
Imorgon ska vi iväg på "bröllop". Pälsk's bror och hans Therese har gift sig och imorgon är festen. Dom gifte sig nämligen borgligt, inga krussiduller alltså. Så imorgon är det dags att fira detta och det ska bli skojj. Dock så vet jag inte vad jag ska ha på mig... Skulle vilja ha en lång klänning, men har ingen. Hmm.. Vill heller inte ha den blå klänningen som jag hade på Tommie och Christines bröllop för nån vecka sen, för den hade jag ju då. Aja, får se vad jag hittar på. Ska leta i garderoben idag och se vad jag hittar. Klänning eller kjol blir det iallafall. 
 
Blir nog en lugn hemma kväll skulle jag tippa på. Är ju party imorgon så. ;P 
Tror jag ska fylla på kaffekoppen och slå mig ner i soffan en stund innan jag sätter igång med pluggandet. Måste fixa lite tvätt också. 
 
XOXO
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

kan jag få recept på lchf frallorna? :-)

Svar: Ja men absolut. =) Det kan va så att receptet redan finns på bloggen, men slänger upp det igen annars. =)
Vonna

2014-08-31 & 21:07:47
URL: http://snultan.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback