7 April 2014-REGN!

"Regnet det bara öser ner..." "I'm siinging in the rain..." , låtar som passar bra just nu då det regnar och är grått ute. Men det gör inte mig så mycket, för jag hade ändå bara tänkt att sitta inne idag, nergrävd i skoluppgifter och med en kopp kaffe. 
fick aldrig nånting gjort förra veckan som jag hade bestämt. Kom ingen vart då jag inte har böckerna och blev bara tokig och ännu mer förvirrad när jag försökte googla fram allt. Men idag ska jag få låna bästa Annelie's böcker, eller ja iallafall Specialpedagogik boken. Så super duper snällt av henne att låna ut dessa böcker till mig lite då o då. Hon är bara för bäst den där Annelie! =) 
 
Igår blev det en sväng ut till garaget på eftermiddagen. Vi fick för oss att vi skulle måla om lite saker som vi hade här hemma, så vi plockade ihop krukor,skålar och en ljuslykta och åkte ut till garaget och målade lite. Då de inte hann torka igår, så ska vi(Pälsk) åka ut och hämta det i kväll när han kommer hem.
Kommer bli så fint så. Tänk va lite färg kan göra..
 
Har legat här i sängen sen Pälsk gick och åt nyss en go frulle, men nu är kaffet i koppen/muggen slut så måste fylla på det. Ska kila över vid 10-tiden till Annelie och hämta boken, sen blir det Specialpedagogik för hela slanten idag! Ska se om jag kan få till det sista på en psykiatri uppgift också. Jag har påbörjat den och har bara en fråga kvar innan jag kan skicka in den. Så ska försöka få till det idag. Måste verkligen ta mig i kragen,sparka mig själv i röven och piska mig själv nu så att jag får nånting gjort. Ligger så sjuuuukt mycket efter och börjar känna hur det kan skita sig totalt om jag inte sätter fart NU! Kanske blir lite mer motiverad efter veckans lektioner. Har ju skola ons-fre denna vecka. Gillar skolveckorna, för då får jag alltid lite mer kraft och motivation, iallafall för en vecka framåt eller så.. 
 
Kaffekoppen ska fyllas,musiken ska sättas igång och sen ska jag köra igång lite tvätt innan jag kilar över till Annelie. SEN blir det PLUGGA heeela långa dan! =) Tjohoo! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback