4 April 2014- D-vitaminer.

Det är fredag, himmlen är klarblå, fåglarna kvittrar och det är underbar sol! 
Satt nyss ute på altanen med en kopp kaffe och en cigg och verkligen njöt. Solen har börjat värma lite nu, så koftan som jag hade på mig när jag gick ut åkte fort av. Så skönt när man slipper tänka på att klä på sig varmt när man ska ut och kan sitta i enbart linne eller nån kortärmad tröja. Inte nog med det,man får lite d-vitaminer på sig och det är ju inte helt fel. =) 
 
Eftersom att det är sånt underbart väder så ska jag skynda mig att fixa tvätten och lite annat här inne i lägenheten så att jag kan gå ut och få lite mer d-vitaminer. Gäller ju att passa på nu när solen är framme, dock har den ju börjat va det ganska ofta nu, men inte varje dag. 
Imorgon ska det va lika underbart väder och dessutom varmare, så då har vi bestämt att vi ska fixa upp på tomten. ska ställa fram mina stora krukor och köpa nån blomma och sätta. Kanske påsklija, det är ju ändå påsk om nån vecka. 
 
Nä, ta tag i tvätten och allt annat och sen bege mig ut igen. 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback