29 April 2014- Ny lur!

Idag blev det en sovmorgon till kl 9. Tog mig en dusch och en dunder frulle som jag kommer stå mig på ett par timmar. Känner att jag har lite energi idag och tänkte därför försöka få så mycket som möjligt gjort idag. 
Med lite musik och kaffe så ska det nog gå vägen. 
 
Min mobil gick ju i graven i förrgår, men nu har jag en ny igen. En Samsung S3 blev det. Min vän Camilla hade en liggandes som jag var över och köpte av henne igår. Tusen tack Milla, du blev min räddare i nöden! =P Har länge velat ha just en sån mobil och nu har jag det. En vit också dessutom. Måste ju tacka min underbara Pälsk också som bidrog till den. Du är bäst och jag älskar dig tusen gånger om, alltid! <3 
 
Ställde mig på vågen imorse. Har fått nån slags "våg beroende" och drar fram den lite då och då.Varje måndag har jag "invägning",men ställer mig på vågen typ varje dag ändå bara för att.. ^^ Förut var jag typ rädd för vågen, men nu är det tvärtom. Nåväl, berättade ju att den visade +2 kg när vi skaffade oss en ny och att jag blev mindre glad över det. Men när jag ställde mig på den igår morse så visade den -0,8kg och nu i morse visade den -0,7kg sen igår. Med andra ord så går det neråt för varje dag och det gör mig så superduper glad! =) Dom där 2kg är alltså typ redan borta. Nu kämpar jag vidare, så kanske jag har nått mitt första "mini-mål" väldigt snart. Har bara 0.8kg kvar dit och 5.7kg kvar till första delmålet. Hejja mig! =) 
 
Kaffet börjar ta slut i koppen, vilket betyder att det är dags att fylla på nytt och börja ta tag i dagen. Har tagit fram köttfärs till ikväll, tänkte göra lasagne a la lcfh till middag. Det är något som både jag och Pälsk tycker väldigt mycket om. 
Men nu kaffe,musik och hemmasysslor! 
 
På återseende! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback