28 April 2014-Måndag

God morgon, God morgon gott folk! =) 
Fast här var det morgon redan vid 06-tiden imorse. Jojjomensan, jag klev upp med Pälsk och har inte somnat om något alls. Gjorde mig en smarrig lchf frulle och avnjöt den framför filmen Fame.
 
Det har varit en fullspäckad helg med både grillning,storhandling,fix på tomten,mini utgång och massa mys. 
Men det har även varit sorg då min kära mobil gick i graven igår.. =( Tappade den i golvet och hela skärmen blev svart och fick "inre" skador.. Så nu sitter jag här med min gamla lur som är lika stor som skärmen på min förra var.. Haha, ser ju fan ingenting och när jag ska skriva så trycker jag ju på flera "tangenter" samtidigt. Nää, det här går ju inte. Måste ha en annan,större och mer "veronica anpassad" lur. =P Förhoppningsvis så har jag redan löst det och får en ny lur under dagen, men måste diskutera med min älskade Pälsk först då det är han som ska bidra till detta. =) Han är bara för bäst asså, kan inte annat än älska honom. <3
 
I helgen när vi var och storhandlade så fick vi äntligen med oss en digitalvåg med oss hem. Då jag väger mig varje vecka så behöver jag en våg man kan lita på och som visar exakta gram, vilket vår gamla våg inte gjorde då det var en gammal hedenhös våg, ingen digital alltså, och den visade lite hur den ville. Nackdelen med nya vågen är jag jag helt plötsligt vägde ca 1,5kg MER när jag ställde mig på den!! =O Vår gamla våg har helt enkelt inte alls varit pålitlig och visat fel!! Blev ju ganska så besviken och frustrerad när jag insåg detta. Här har jag gått runt och trott att jag vägt ca 1,5kg mindre hela tiden.. Suck! Aja, det här gör bara att jag kommer kämpa ännu mer och ska se till att få dom där promenaderna gjorda. Nu är det slut med slappandet och fusket som har börjat smyga sig fram igen.. 
Enklare nu också när jag vet EXAKT vad jag väger och inte behöver ta på ett ungefär som jag gjort i flera år nu. Nu jävlar ska här bli ändring! 
 
Nähe, om man kanske skulle ta och göra lite nytta här hemma kanske. som vanligt så ropar tvätten och även golvet idag. Skulle behöva dammsuga. 
Det får räcka såhär för nu. Kanske kikar in senare och skriver nån rad. 
 
HEIPA! 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback