Veronica vs. Självdisciplinen 0-1

Kan man ju verkligen säga! 
Idag finns ingen självdisciplin alls hos mig. Har öppnat boken 3 gånger, läst några rader och sen stängt den igen. Känner mig inte alls motiverad idag till att plugga, trots det intressanta och motiverande avsnittet av Sveriges bästa äldreboende i förmiddags. 
Nä, idag är en dålig plugg dag. Tänkte att det då inte är någon ide att sätta mig och försöka, utan istället så har jag plockat lite i köket, tvätten och ska snart bege mig på en promenad med min kära mor och så satsar jag på en bättre dag imorgon. 
 
Gjorde mig stekt bacon och ägg till brunch. Jupp, blev en sådan även idag. jag vet jag är kass som inte äter en ordentlig frukost, men man ska ju inte äta om man inte är hungrig. 
 
På med lite bekvämare promenad kläder och vänta in mamma.. 
 
HEIPA ! 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback