9September2013

God Morgon! 
 
Måndag morgon. En dimmig och kall sådan. Dessutom en mensvärk from hell! 
Borde vara på väg mot skolan just nu och ha information från MAS:en, det som blev inställt förra veckan, men då jag har sån sjuuuk mensvärk så hoppar jag det idag. Är inte obligatoriskt att gå på detta så. 
 
Helgen har flytit på. I fredags gjorde vi tacos och bara mös här hemma, lördagen spenderade vi på loppis. Försökte få lite sålt, men gick inte så jätte bra den här gången. Nästa helg kör vi på en större loppis i Väsby istället. I lördags kväll var det grillning och vissa satt och käkade surströming(!). Fy bubblan va det luktade!! Jag hade tänkt att smaka, men den där vidriga lukten gjorde mig inte alls sugen.. USCH! Jag höll mig till mitt kött och min sallad. =) 
Igår pluggade jag och så rensade vi ur lite ur förrådet. Gjorde en super god kycklingsallad till middag. 
 
Har precis ätit två finncrisp med kokt ägg och dricker just nu en Froosh smoothie. Tänkte om en stund ta mig en promenad och ett litet träningspass här hemma. Ska annars spendera dagen hemma. Plugga lite och allt det där vanliga. 
 
På återseende! 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback