3September2013

Jaha, det var den "ligga och dra sig i sängen"-morgonen det.... Hade planerat att ligga kvar i sängen och mysa med mina små fyrbenta prinsar fram tills kl 9 då Vakna! var slut. Men nej nej, vad gjorde jag? Jo, jag gick upp och började fixa med tvätten. Vikt/hängt tvätt och slängt in en ny omgång i maskinen. Har även rensat bland mina underkläder och lagt alla rentvätt i en stor hög på sängen. Jag är verkligen expert på att vika rentvätten och sen bara lägga de i en hög på vår byrå i sovrummet. ^^ Nu är högen ganksa stor så tänkte ta tag i den idag. 
Ska även sätta mig och plugga endel idag, men annars inge spec. Bara vara hemma och göra det jag känner för. Men känner att det nog kommer bli en plugga dag idag. 
 
Håller på och kokar 2st ägg, men vet inte riktigt vad jag ska göra med dom sen. Kanske bara äter dom som dom är eller så blandar jag ihop en tonfiskröra till det. En kaffe blir det iallafall. Självklart! 
 
Usch va hungrig jag blev helt plötsligt... Tur att frukosten är på ingång. Sen blir det att gosa ner mig i soffan framför tv'n en stund innan jag gräver mig ner i skolböckerna. 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback