30September2013

Vilken super helg det blev! =) 
 
Fredagen bjöd på hemma mys med Idol,vuxendricka,tända ljus och god mat. 
Kanske ska tillägga att jag hade en mysdag med min kära mor i fredags också. Var och kollade på en lokal till hennes och vänninans företag och sen blev det en lunch och shopping i Väsby C. Kom hem med ett par byxor och strumpor. 
 
Lördagen bjöd på massa skojj o mys. Jag ringde ner till frissan och bokade tid och nu har jag ca 10cm kortare hår. Behövdes verkligen! Sen på kvällen så var det dags att fira lillebror som fyllt 18. Bowling och middag på O'learys. Var verkligen super mysigt! Trots att jag förlorade stort och kom sist.... Tillomed vår gamla famor var bättre än mig.. ^^ Thi hi.. Äsch, det bjuder jag på. =) 
Efter bowlingen och middagen drog jag,pälsk och lillebror vidare hem hit och senare ner på byn för att fortsätta firandet av lillebror. 
Verkligen en lyckad och mysig kväll! =) 
 
Igår hade vi bara en mys dag. Va en sväng hos Patrik och busade med ungarna,käkade god gulasch soppa som P Gjort iordning och mös. 
Lagade kött och pommes (wok grönsaker för min del) till middag och sen blev det sängen och filmmys. 
Med andra ord så har det varit en riktig mys helg! =) 
 
Nu är det ny vecka och nya tag! Jag MÅSTE plugga, RÅ PLUGGA nu på morgonen och imorgon förmiddag. För imorgon eftermiddag börjar jag min praktik och kommer inte hinna sitta o plugga lika mycket denna vecka. Att Att jag inte lämnat in förra veckans inläming stressar mig ju inte mindre direkt. Har 3st inlämningar nu istället denna vecka pga att jag inte skickade in förra veckans då. 
 
Vid 10.30 idag ska jag,mamma o lillebror åka över till mormor en sväng. 
Så nu måste jag sätta fart med pluggandet!
Kaffe och plugg! 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback