24September2013

God Morgon! 
 
Här sitter jag i sängen med ett glas O'Boy. Blev så sjukt sugen på det imorse och gott var det. Satte precis igång en maskin med tvätt och ska snart ta mig ett litet träningspass. Kanske en promenad. Annars får det bli tränings-dvd'n från Topphälsa. 
 
Idag MÅSTE jag plugga! Blev aldrig av igår då jag kände mig hängig hela dan och i stort sätt bara låg i sängen hela dan. Hade feber och mådde inte alls bra. Så idag tar jag nya tag! 
 
Igår kväll ringde min mobil. Ann från Central var det på tråden som undrade om jag kunde jobba varje onsdag året ut i en utav deras 6års klasser. WTF! Jag har ju praktik VARJE onsdag och torsdag ända fram tills v.48!! Gaaah! Jag ringde och kollade med praktiken om jag kunde byta mina onsdagar till nån annan dag i veckan. men det gick inte. =( Fuck! Hade verkligen behövt dom här dagarna på Central, eller rättare sagt, hade behövt pengarna. Aja, får hoppas på lite extra timmar på praktiken. Sa till Ann att jag mer än gärna hoppar in som timmis när jag kan. Tur att hon är så förstående och att det inte alls blev några problem. Hon förstod att jag måste sköta mina studier. Underbara Ann! 
 
På återseende! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback