20September2013

Den här fredagen blev ju inte riktigt som planerat. 
Jag hade precis gjort iordning en kanna kaffe när mobilen ringer. Det var Sandra från Centralskolan som undrade om jag kunde komma och jobba några timmar. Självklart!! 
Så det var bara att dra på mig kläder, hälla i mig en kopp kaffe, slänga på lite spackel och sen iväg. Fick vara i en helt ny klass för min del. Jag har ju typ bara varit på Särskolan, men idag fick jag vara i en "normal" lågstadieklass.. 
Var super kul att träffa alla igen! Träffade mina underbara stjärnor från den klassen jag va i hela våren och sen en massa barn från fritids i sommras.. Fick massa kramar. Fick även förfrågan från den klassen jag va i i våras om jag kan tänka mig att hoppa in nån torsdag när några utav dom ska iväg på kurs.. Klart jag vill det. =) 
 
Åhh blir så glad i hela kroppen att jag kommit igång med jobbandet lite igen.. Verkligen älskar att jobba med dessa ungdomar/barn! Hoppas det blir fler gånger och snart. 
 
Nu ska jag bara ta det lugnt. Kolla på lite Skilda Världar och dricka det där kaffet jag knappt hann med imorse. Ska invänta Pälsk och så får vi se vad kvällen har att erbjuda. Imorgon är det dags för Topploppet, så blir en lugn kväll.. 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback