13September2013

FREDAG DEN 13E GOTT FOLK!!! huhhh... =P 
Haha, nä, jag är inte speciellt orolig för denna dag. Är inte så skrockfull av mig direkt. Men skulle ju inte förvåna mig om något händer bara för det. 
 
Jag har iallafall kickstartat denna fredag med en kopp kaffe i sängen framför Vakna! och helt plötsligt fick jag något ryck och började städa i sovrummet. Dammtorkade och flyttade på lite saker. Har bara golvet och sängen kvar. Men det gör jag senare. Det jag måste göra nu först och främst är att skriva klart min inlämning i Medicin. SEN kan jag hitta på nåt annat. 
Ska slänga in en pw/löparrunda i dagens schema också. 
Insåg nämligen igår att jag ska springa Topploppet nästa lördag.. Det hade jag ju helt glömt bort. Dags att börja träna till det kanske ? =) Ska iallafall bli sjukt kul att springa det då jag ska springa med gamla kollegor från Centralskolan. Saknar den skolan/jobbet nå sjukt mycket. Men inom en snar framtid kommer jag börja på ett nytt ställe som timmis + att jag snart kommer börja "jobba" som kontaktperson åt min gamla Central-elev =) Shoohoo ! 
 
Ja, det är nämligen så att dom igår ringde från en särskola i Märsta (dock inte Central) och frågade om jag var intresserad av att jobba deltid hos dom. Kruxet blev att det här var varje dag mellan kl11-15 och det funkar ju inte riktigt då jag har skola vissa dagar/veckor. Så eftersom att dom ville ha mig så bestämde vi att jag ska vara där som tim vikarie och ska komma dit och "känna in mig i gruppen" i några dagar. Av 38 sökande valde dom mig. =) Super kul ju! 
 
Nähe, här blir det inte mycket gjort. Dags att sätta fart med dagens plugg! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback