Plugghäst.

För bara 2 veckor sen hade jag ingen som helst motivation eller självdisciplin till att plugga. Det var som att all ork och kraft hade gått ur mig. 
Men något hände... Satt hela förmiddagen igår och en stor del av dagen i tisdags och pluggade gärnet och nu när jag är klar med dom "viktigaste" inlämningarna så känns det lättare. 
Jag skickade ju in en inlämning igår och nu har jag precis suttit och lagt upp ett "plugg-schema" för kommande veckor. Jag har gjort det ända sedan start, men inte hållt det så där jätte bra. Men nu börjar jag komma ikapp igen och känner mig mer motiverad än någonsin. =) 
 
Med andra ord så ska jag om bara en liten stund sätta mig med nästa studieuppgift i Vård-och Omsorgsarbete och även kika på gruppuppgiften som vi har just nu på skolportalen (Moodle)
Plugghästen Veronica är tillbaks =) 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback