Lunch och plugg

Idag ger jag mig själv en stjärna i kanten igen. Men idag får det bli en lite större stjärna, för idag har jag gjort lite mer och är NÄSTAN klar med den studieuppgift som skulle ha lämnats in förra veckan. Det går framåt. ;P 
 
Tog mig en paus och gick upp till pizzerian och köpte mig en super god sallad. Tyckte att jag var värd en sån efter gårdagens äventyr och dagens pluggande. 
På tal om gårdagen så har jag lite ont i magen nu igen. Dock inte så vidervärdig smärta som jag hade igår, men jag känner av den lite.Så nu tänkte jag lägga mig i soffan en stund och läsa min Topphälsa tidnig som kom i brevlådan här om dagen occh bara ta det lugnt en stund. Sen måste jag sätta igång med lite städning och tvätt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback