Lovley friday!

Satte mig för att plugga, men insåg att jag måste ha hjälp av min handledare på praktiken för denna uppgift som jag påbörjat. Lite kunde jag svara på/göra själv men får vänta tills nästa vecka med resten. 
Det här betydde att jag helt plötsligt inte hade nåt att plugga, eller jo det har jag väl alltid, men ingen stor inlämning som jag är försenad med eller så. Sköönt som satan om jag ska vara ärlig. Skulle ju kunna påbörja en inlämning i Hälsopedagogik som ska va inne om 2 veckor, men vill vänta med att börja med den då jag känner på mig att vi kommer få lite info om just den uppgiften på lektionen nästa vecka. Så väntar tills nästa vecka med den också. 
 
Fick helt plötsligt lite extra tid över och passade på att röjja upp i köket,dra igång en maskin disk och även en maskin tvätt. Gjorde mig broccolli/blomkålssoppa och två smörgåsar till lunch och har precis kolalt klart på 2 avsnitt av Skilda världar. Nu tänkte jag slå igång lite musik och röjja här hemma. Det är förövrigt sjukt fint väder ute, hade jag orkat så hade jag tagit en promenad, men då den här jävla gallstenen gör sig hörd så fort jag ätit så hoppar jag en promenad idag.  Fast det hade varit jävligt skönt med en.. 
 
Ha d ! 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback