8Oktober2013

Goder morgon mitt herrskap! 
 
Här sitter jag med mitt kaffe,har läst klart alla bloggar jag följer,plockat ur diskmaskinen och kört igång en ny maskin och har även haft en mysmorgon framför tv'n i soffan med mina små prinsar. Gjorde mig en stor kopp te och 2st hård smörgåsar med kokt ägg och kaviar. Tände ljus och drog på mig en filt. Super mysigt! Tills jag somnade om på soffan och sov tills kl 08.59. Av nån anledning så vaknar jag alltid nån minut i 9 (dom gångerna jag somnar om på vardagarna). Kan det vara för att jag vet att min underbara karl har en rast då och brukar ringa mig? =P Kanske..
 
Jag har med andra ord varit uppe sen kl 05.45 och hunnit med en hel del nu på morgonen. Jaja, jag somnade om, men innan det så hann jag med mycket. 
När jag ställde mig i köket för att brygga mitt kaffe så drog jag fram vår gamla mixer för att se om den hade en mutter som försvunnit till vår nya lilla mixer. Det hade den inte. Men när jag bara för skojjs skull skulle testa den så gick den igång hur bra som helst. Den har ju inte ens startat på nån månad och därför köpte jag ju en ny.. Men nu funkar den helt plötsligt. Tror jag iallafall, har ju inte testat mixa nåt i den än. Så återstår att se om den "återuppstått" och gör den det så har vi helt plötsligt 2st mixers. En mindre och en större. Toppen ju! =) Ska testa den senare och se. 
 
Idag blir det massa plugg. Började med förra veckans inlämning i medicin igår och känner att jag kommit igång med pluggandet igen. Så för att inte tappa motivationen och självdisciplinen IGEN så ska jag sätta mig och GÖRA KLART denna inlämning idag. Ska "bara" läsa ca 50 sidor och sen sammanfatta dom..... 
Imorgon är det dags för praktik igen. Imorgon och på torsdag. Ska bli kul att komma tillbaks.
 
Dags att fylla på kaffet och dra igång med pluggandet. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Flitig du är:) Kul att du följer min blogg och även varit flitig där;) Kram

Svar: Hehe, ja ibland så måste man va det. =P Jaa, men den har jag ju följt länge, men kanske inte lämnat så många spår efter mig ;P
Kram
Vonna

2013-10-08 & 12:09:39
URL: http://www.mammaochhampus%20blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback