5Oktober2013

Lördag och här sitter jag och har precis skickat in förra veckans inlämning i Hälsopedagogik. Yeey! Har äntligen hittat lite motivation igen till pluggandet.
Nu har jag "bara" denna veckas inlämning kvar, och den är i Medicin. borde göra nån studieuppgift i Vård-och Omsorg också, men tar de som har inlämningsdatum först. 
 
Igår blev det en mysig kväll med middag och massa vin. Patrik kom över och käkade en god middag som min fina karl hade lagat ihop. Fläskfile och klyftpotatis. Mums! 
Senare under kvällen drog vi över till vår kära vän Frida och hennes Peder. Där blev det mer vin och ost/kex bricka. Verkligen myspys! 
 
Denna dag började vi med en kaffe uppe hos Patrik och nu har jag som sagt suttit och pluggat lite. Nu återstår det att se vad resten av dagen kommer att erbjuda. Det ryktas om middag hos Patrik. =P Trevlans värre ju. 
 
Magen(gallstenen) känns förövrigt knappt nånting idag. Kände av det lite imorse, men just nu är det lugnt. Hoppas att ultraljudstiden inte är om ett halvår, utan att jag får en tid inom en snar framtid. Vill ju bli av med detta så fort som möjligt. 
 
Tror jag ska hand om lite tvätt nu. Eller ska man fortsätta plugga kanske? =P 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback