3Oktober2013

Host,snörvel och brrr... 
Är tok förkyld och stannar hemma från praktiken idag. Vaknade av att jag knappt kunde andas då min näsa var igentäppt typ och halsen som en klump. 
Synd att behöva missa en dag på praktiken, men aja. Får ta nya tag imorgon och har ju praktik ända fram till v.48 så. Ska kurera mig idag med te,halstabletter och näsdroppar. 
Min första dag på praktiken igår gick super bra och jag trivs verkligen. Har en jätte bra handledare också =) 
 
Borde nog passa på att plugga lite också nu när jag fick en hel dag extra till att plugga. 
 
Idag får vi säga grattis till Angelica och Martin som igår blev föräldrar till lilla fina Matteus! =) Stort grattis till er och er lilla skatt! =)
Jag vill också... ^^ 
 
Nä,kryper ner i sängen igen. Fryser som satan! 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback