7November2013

Hör upp gott folk! Det är "kladdkakans dag" idag! Glöm inte det och ät massor av denna goding! =) 
Själv så har jag min 2-dag(fastedag) idag och missar denna kladdkakedag.. MEN, jag tänker ha min imorgon istället. Sådeså! Fast självklart så kommer jag göra en smarrig kladdkaka på LCHF sätt. Har ett recept som jag ska testa imorgon.. 
 
Precis.. Jag har min 2-dag idag och därför så hinkar jag i mig kaffe och vatten. Jag kör ju 5:2 dieten på mitt egna lilla vis. Frukost vid 8-9 tiden och middag runt 18-19 tiden på kvällen, under dagen kör jag med kaffe och vatten. Min första dag i måndags funkade ju perfekt så hoppas att det funkar även idag, men hitills så går det. Inte ens hungrig. =) 
 
Vad hittar jag på idag då? Jo jag har startat dagen med lite Skilda världar, snart klar med alla avsnitt. Sen så har jag fixat lite med tvätten och ska nu ta tag i disken och plocka lite här hemma. Kanske blir det en promenad senare i eftermiddag. 
 
Igår hade jag en slappar dag och med det kom massa tankar och funderingar fram. Är så mycket jag vill göra. Flytta,resa,ha ett deltids jobb,gifta mig, ha barn,träna etc. Självklart vill jag allt detta med min underbara Fredrik. Vi har börjat kolla på hus, men känns som att vi inte kommer nån vart, satt även igår och kollade på resa när jag fyller år i februari. Bara en weekend inom Europa funkar för mig, vill bara komma iväg nånstans. Många viljor är det.. Kan ju hoppas att nån vilja går igenom. =) 
 
Nähe, nu ska jag fortsätta med det jag höll på med. Mot köket! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback