5November2013

Tjoho! 
 
Då var det dags för lite bloggande. 
Det är tisdag och jag har en bra sådan. Har varit iväg och tränat på morgonen och det va ju inte igår jag va där sist direkt. Var riktigt skönt att komma igång igen. Körde ett lugnt pass med lite cyckel och crossfit. Vill inte ta i för mycket då den jävla gallstenen alltid gör sig hörd så fort jag anstränger mig för mycket. Men det gick super med lite träning i morse. Ska se om jag kan komma iväg nån mer dag denna vecka. Ska höra om Lisa vill hänka på också. 
Nåt annat som jag börjat med igen är en diet. Ni som känner mig vet att jag kört med LCHF ett tag, dock inte lika strikt nu för tiden, men jag försöker så gott jag kan. Igår började jag med 5:2 dieten och hade en fastedag igår. Fast på mitt egna lilla vis. Jag kör den varianten att jag äter frukost, en stadig sådan och sen äter jag inte förräns det är dags för middag, som igår blev vid 18.30 tiden. 500 kalorier är vad jag unnar mig under hela dagen. Under dagen stillar jag hungern med massa kaffe och vatten. Tog mig en mandarin vid lunch och en under eftermiddagen, och vill ni veta en sak, jag klarade det gallant! Trodde jag skulle tappa humöret och få en huvudvärk from hell, men icke. Det var vid 17 tiden igår kväll som jag började känna mig lite yr och se lite suddigt, men annars så gick det kanon. =) Så nu kör vi på det här och hoppas på resultat. Dom dagrna jag inte "fastar" så kör jag som vanligt, fast försöker gå efter LCHF så mycket som jag kan dom dagarna. Hoppas det här funkar för mig och att det ger resultat. =) 
 
Sen jag kom hem från gymmet så har jag ätit lite frukost och pluggat. Känner att jag har en riktigt bra dag idag! Knappt någon värk i magen och jag är glad och känner mig på topp. Typ. Va längesen jag hade en sån här dag, så gäller att passa på att ta vara på den. 
Nu ska jag göra mig lite lunch. Men vette fan vad jag ska hitta på att göra för gott. Får se vad jag hittar på. =) 
 
Hade btw besök av finaste Pauline här igår. =) Inte varje dag man träffar henne, så det var uppskattat och mycket trevligt. Miss you girl! 
 
HA D ! 
 
Hade lektion i HLR igår i skolan. Så nu är man HLR-utbildad. ;P 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback