2November2013. Älskling 29år!

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag, för det är Älsklings födelsedag! Hurra hurra hurra! <3
Jo men det är det ju. Älskling fyller hela 29år idag, ett år kvar till 30. ;p Gav honom frukost på sängen och sjöng för honom.Senare i eftermiddag kommer det lite folk på fika, eller nå sånt. Har faktiskt inte en aning om vad han hittat på.

Idag skulle även min saknade och älskade morfar ha fyllt år. Tänder ett ljus för dig idag morfar, både här hemma och nere i minneslunden ikväll. Saknar dig nå oerhört mycket! <3

Ända sen igår morse har jag haft en sjuk gallstensmärta och den vill inte riktigt gå över. Men pallar inte åka in igen, så avvaktar. Jag ligger med andra ord i sängen o vilar. Kollar på Pocahontas som går på 5an. Allt för att smärtan ska gå över. Har iallafall fått i mig lite risgrynsgröt. Pälsk har åkt iväg och handlat lite.

Jo, var ju på ultraljud i torsdags och där sa man att jag har gallsten.. Näheee, äre sant? Trodde jag hade migrän!? Haha.. Nu är det bara att invänta nästa besök och se vad dom hittar på. Men fortsätter jag ha så här ont så kommer jag åka in igen och be dom göra nåt akut!!!

Hade KP-träff med E igår. Vi kikade i affärer uppe på eurostop och tog oss en glass på donken. Riktigt mysigt. :-)
Ska vila vidare nu så att jag kan stå på benen när det kommer folk hit.






Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback