28November2013

I DID IT!! =) Fy fan va jag e bra asså!!! 
Gårdagen blev hur awsome som helst.. Var tok nervös precis innan provet och trodde att jag skulle skita på mig! Tur att jag hade E där som stöttade mig och försökte lugna ner mig. =P Haha... När jag väl satte mig och gjorde provet så gick allt av bara farten. Jag skrev o skrev och helt plötsligt hade jag skrivit klart hela provet, svarat på ALLA frågor. Kollade igenom mina svar några gånger, la till lite,ändrade eller tog bort och ca 1timme senare lämnade jag in provet. Kände mig efteråt väldigt nöjd och vår lärare tyckte att det såg bra ut och att jag inte skulle vara orolig. När jag kom hem hade jag fått resultatet via mail. 11/14 rätt!! För att få ett E (godkänt) skulle man ha 7/14 rätt. Med andra ord... I DID IT! =) Shohoooo! 
Så grymt skönt att vara klar med Hälsopedagogiken. Nu är det inget kvar i den kursen. Så tack för mig! =) 
 
Efter provet hade jag ca 1,5 timme att slå död på. Begav mig ner till Märsta C och gick en sväng inne på Ö&B. Köpte lite hygienprodukter och annat smått o gott. 
Sen begav jag mig till Hällsboskolan för att ha min "arbetsintervju" och där var dom verkligen super snälla och vill ni veta en sak? På onsdag nästa vecka börjar jag som tim.vikarie där =) Dom har haft mig som första hand ända sen i slutet av sommaren och ville ha mig på en deltidstjänst redan då, en tjänst som tyvärr inte passade in med min egna skola, men nu är jag hos dom och hoppas på en lång och bra framtid hos dom. "Vi börjar med tim.vikarie,för vi vill verkligen ha dig här men har ingen tjänst o ge dig just nu. Men vi hoppas att du blir kvar länge och att du blir en av oss" Asså, hur glad blir man inte av att få höra sånna fina ord? =)  Det här kommer bli toppen, både jobbmässigt och i plånboken ;P 
 
Vet inte om jag har sagt vad det här är för skola, för det är ingen "vanlig" skola. Det är en specialpedagogisk skola för elever som har talsvårigheter. Vilket betyder att jag kommer få mer kunskap när det gäller att teckna. Jag älskar ju teckenspråk och har sedan jag började jobba inom det här området velat lära mig att teckna. 
 
Idag hade jag tänkt att åka och träna nu på morgonen, men då jag sen igår morse har haft lite ont i halsen och även vaknade med både det och huvudvärk idag så skippar jag träningen idag. Ska ta mig en promenad ner på byn senare och handla lite. Annars ska jag bara vara hemma idag. Byta lite gardiner, göra lite advents fint och sånt där skojj.. Skulle vilja baka något också. Får se om jag slänger ihop något. 
 
Hasta la vista! 
 
Min nya arbetsplats från o med nästa onsdag =) 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback