24November2013

1 MÅNAD KVAR! =) Spänningen stiger.... 
 
Idag är det söndag och det är dags för den första utav fem julmarknader här i Sigtuna.. Får se om vi går ner på den lite senare idag eller om vi väntar tills nästa vecka då det även är 1a advent. =) Gusch va tiden springer iväg nu..Men vart är snön? Jag vill faktiskt ha snö nu.. Vi satte upp julbelysningen ute igår, så det vore ju mys med lite snö.
 
Igår vankades det kalas för lilla Ludde som fyllde 1år. Det bjöds på super gott fika. 2 tårtor,bullar,kakor,cupcakes och massa annat gott. Tack Emma (luddes faster) som stått och bakat allt, ok med lite hjälp från Julia och pappa Patrik. =P Va dessutom super kul att få träffa min underbara Madelen och Linn. Som jag saknar er! 
 
Gårdagskvällen bjöds på "fin middag" med mina föräldrar som kom över. Jag hade gjort iordning en tacogratäng som tog slut väldigt snabbt. Alltid kul när det man gör uppskattas. =)
 
Idag skulle jag behöva sätta mig och plugga lite hälsopedagogik, för imorgon ska jag få göra mitt prov som jag missade i tisdags. Har så underbara lärare som ställer upp och hjälper. Har även fått förlängd praktik och ska få en "privat lektion" med min lärare i vård-och omsorg, då jag missat min praktik och vissa praktiska övningar på lektion. Så underbara dom är! Ni är bara för bäst!! Puss på er! 
 
Nu ska jag fylla på min kaffemugg, klä på mig och tjata på Pälsk lite om att åka ner på julmarknaden.. ^^ 
Ha D ! 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback