22November2013

Oj oj oj... Här har det då gått ett bra tag sen sist. Sorry! 
Men det är så att jag har haft en helvetes vecka denna vecka och förra veckan, ja då hade jag väl helt enkelt annat för mig än att blogga. 
Nåväl.. Nu är det dags igen. Jo som sagt. Denna vecka började med besök på akuten igen då jag fick ett kraftigt gallstens anfall. Svimmade, kräktes och fick åka ambulans, och de här gången gjorde man framsteg och bestämde att jag ska få komma på ett återbesök till kirurgen och börja planera en operation. Det va ju inte en dag försent. Nu återstår det bara o se när detta blir av. Har en känsla av att det kan ta ett tag. Men men, nu är det iallafall igång.. 
 
Pga detta så har jag haft värk hela veckan och inte orkat göra nånting alls. Har bara legat på soffan och kollat på Skilda världar och Paradise hotel. Återfick aptiten i tisdags kväll. 
Idag är första dagen som jag vaknat utan värk, men bara därför så har jag en huvudvärk istället. Men den ska inte få stoppa mig. 
Ska senare idag iväg upp till Eurostop och leta efter nåt fint till morgondagens 1åring Ludde, och så ska jag se om jag kan hitta några skor, annars blir det julpynt. Ska göra en egen adventsljusstake iår tänkte jag och behöver då lite material.. =) 
 
Jo, helgen kommer bjuda på först en myskväll med god mat och kanske, beroende på hur jag känner mig en lite utgång ikväll. Imorgon är det kalas för lilla Ludde som fyller 1 år och på söndag är det första julmarknaden här i Sigtuna som vi ska gå på. =) En riktig mys helg att se fram emot alltså. 
 
Vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer. Trodde jag hade hur mycket som helst att skriva, men jaja. Kanske kommer på nå mer senare. Nu ska jag klä på mig och göra mig iordning så att jag kan åka upp till eurostop senare. 
Just ja, vi hade Elina på övernattning här förra lördagen. =) Super mysigt hade vi och hon frågade redan på morgonen när vi vaknade om när hon får sova hos oss igen. Då blir man ju bara lite rörd =) <3 
 
Puss på er alla så länge ! 
 
Jag köpte en ny jacka förra helgen också =) 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback