11November2013

GOOOOD MOORGOON SUNSHINES! 
 
Oj va positiv jag va helt plötsligt då. =) Men jo, varför inte? =) 
Den här dagen var planerad som så att jag skulle gå på en munhälsa lektion mellan 9.15-14.00 men blir så att jag hoppar den idag då jag känner lite värk.. =( Men som tur är så finns det möjlighet att gå på denna lektion även nästa vecka, så satsar på att gå då istället. 
Men måste till skolan senare idag iallafall. Ska ha KP-träff med E efter kl 14. Blir en promenad i det förhoppningsvis fina vädret hem till henne och där blir det fika och "möte". =) Ska bli trevligt. 
 
Eftersom att jag helt plötsligt fick en hel förmiddag att fördriva så tänkte jag sätta mig och plugga lite. Har prov i Hälsopedagogik nästa vecka och lite uppgifter som ska göras. Lika bra att ta vara på tiden. 
Helgen har btw flytit på. Kalas för bästa Alexandra i lördags som fyllde 3år, middag hos svärfar och massa mys. Igår plockade vi fram våra julstjärnor och satte upp i fönstret. ^^ Jag veet, vi är tidiga, men det är så mysigt och det är ju bara två stjärnor som hängts upp, resten kommer upp i början av december.. 
 
Har min "faste-dag 1" idag vilket betyder att jag mättar magen med kaffe och vatten under dagen. Åt en god frukost vid 7 tiden i morse. Turkisk yoghurt med en skvätt funlight i och müsli.. Ska bli intressant o se hur jag klarar fikat hos E i eftermiddag. =P Men tror det komemr gå bra, sålänge det finns kaffe så ;) 
 
HEIPA! 
 
Alexandra 3år! <3 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback