Söndag 10 Mars 2013

Good Morning my dear ! 
 
It's a beautiful morning.The sun is shining and it's clear blue sky .=) Just a lovley sunday morning..Have just had a super good breakfast with my beloved man.
Varför skriver jag på engelska ? =/ haha 
 
Tar på svenska istället. Kommer få sitta och googla översättningar hela dan annars. ;P haha
Ja, har då ätit en super god och mysig frukost tillsammans innan min andre hälft gav sig iväg på lite äventyr. 
Planen för idag ser ut som så att jag bara ska vara hemma och pyssla lite. Städa och det där vanliga. En lång promenad med mamma står på schemat också. 
 
Måste få skryta lite. Sen jag skaffade träningskort i måndags, så har jag gjort nån slags av träning varje dag. Har jag inte varit på gymmet så har jag tagit längre powerwalks. Har även börjat tänka lite mer på vad jag äter. Inte så att jag förbjuder nåt, men försöker plocka bort det allra mest onyttiga så ofta jag kan. 
Träningsvärken jag känner är något om jag glädjs över. För då vet jag ju att mina träningspass och promenader tar nåt. Känner mig också på nåt sätt piggare och mer "fräschare" eller vad man ska säga. 
Ah nä, fortsätter jag såhär som jag har börjat så kommer det nog bli super. 
Imorgon bitti är det dags för gym träning igen, och vill ni veta en sak... Jag längtar! 
 
Kanske ska sammanfatta helgen lite kort för er. 
I fredags spenderade vi kvällen nere på Plantish med vänner. En super trevlig kväll med massa vin,dans och stohej =) 
Igår vadet bara en slappar dag hemma. Jag åkte iväg och handlade en sväng med mamma, tog en promenad hem till dom lite senare på eftermiddagen och igår kväll så hade vi taco mys och kollade på Mello finalen. En riktigt mysig kväll, bara pälsk och jag. 
 
Mello finalen ja.. Grattis till Robin som vann! Tycker nog allt att det är en värdig vinnare och tror det kan gå ganska bra för oss nere i Malmö i Maj. 
Jag hade ingen superduper favvo, men höll på Robin,Yohio och Anton.. Lite Munter också kanske. Så för mig spelade det ingen roll vem som vann, typ. 
Men lite kul är ju att jag redan innan sa att det kommer stå mellan just Robin,Yohio och Anton, och vilka kom 1a,2a o 3a ? ;) Kan det där ja.. 
 
Fan va jag vill åka ner till Malmö i Maj och se ESC.. Men får nog nöja mig med soffan här hemma. Funkar det också kanske. 
 
Nä, nu ska jag börja "uppdrag- städa lägenheten" 
 
Take care and be nice to each other!
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback