Onsdag 13 Mars 2013

Jag lever. Jag klarade det! Men det var inte helt smärtfritt. Kom lite tårar och huvudvärk, men efter att ha fått mitt lugnande så funkade allt superduper bra och min tand är nu lagad. :) Dock är det inte klart än. Den skulle ju rotfyllas, men då en nerv stack upp lite så ville min tandläkare inte rotfylla igår då hon tror att det kan funka med enbart en lagning.. Ska tillbaks om en månad för att kolla läget, om det måste rotfyllas eller inte. 
Hade svin ont hela eftermiddan igår när bedövningen släppt och fick feber och mådde illa. Tydligen så kunde man sånna biverkningar av den lugnande drinken jag fick igår. Så det är bara tillfälligt, tack o lov. 
 
Gick upp i ottan i morse och drog till gymmet för att träna lite. Inte varit där sen i fredags så kände att det var dags. Meeeen, när jag va påväg upp till jobbet så kom illamåendet och febern igen. Så fick åka hemåt igen. =( Ligger nu i sängen och dricker ett glas proviva och ska vila en stund. 
 
Hörs kanske senare. 
 
 
Titta föresten vad min älskade karl kom hem med igår till mig =) Kan man annat än älska honom ? =) 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback