Nu jävlar ..!!

Så här är det förstår ni.. Imorgon ska jag ta mig i kragen,få tummen ur röven och sparka mig i arslet!
Jag ska imorgon efter jobbet gå ner till det nyöppnade gymmet i Märsta C, Fitness24seven och teckna medlemskap.
Nu jävlar ska det här bli ordning och reda på detta. Nu har jag ledsnat på riktigt och känner mig super pepp. 
 
Har som mål att gå dit 2-4ggr i veckan, iallafall minst 2ggr i veckan. Planen var ju att fröken Jensen och jag skulle köra detta tillsammans och peppa varandra, men hur blir det med det egentligen ? =/ Lite confused ska jag säga.. MADDE ?! Du måste ju joina mig nu..Vi ska ju va snyggast i sommar! Eller snyggare kanske vi ska säga ;) Haha. LoL.. 
 
Nä, men på riktigt. Jag ska verkligen ge mig in i det här till 100% nu. Vet att jag sagt så förr, men nu känner jag mig mer pepp än någonsin till detta. Ska skaffa mig lite fina träningskläder och sånt som förhoppningsvis kommer göra mig ännu mer pepp! 
 
Hey hoe, let's go ! 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback