Måndag 25 Mars 2013

Så går vi in i en ny vecka, påskveckan detta år och den börjar väl sisådär...
Känner mig som en zombie,ont i hela kroppen och trött. Sovit som en kratta i natt,på soffan dessutom. Ska proppa i mig lite vitaminer och sånna nyttigheter idag. Blir en hemma dag.
 
Helgen var ok. Vi var nere på byn i fredags med trevligt sällskap, i lördags hade jag en heldag med mamma och mormor. Shopping och mys. På kvällen blev det middag på Plantish och sen en mys kväll hemma. Igår hade vi en lugn och skön dag. Fika nere på Plantish och sen en sväng hos familjen M och P. Kvällen bjöd på grillning.
 
När jag låg här i soffan för ett tag sen så låg jag och tänkte lite på vad jag ska hitta på i sommar. Då skolan är stängd för sommarlov och enbart fritids öppet så finns det ingen tjänst till mig i sommar, däremot kommer jag nog tillbaks i höst. Iallafall vad jag hoppas på. :) Men i sommar då, ja, vad ska jag hitta på då? Plugga nån kurs kanske? Hitta nåt sommarjobb? Jo, men hitta ett sommar jobb och kunna plugga samtidigt vore perfekt. Känner att jag vill plugga, men också jobba såklart. 
Om det är nån där ute som vet nåt sommarjobb åt mig så hojta till ! =) 
 
Träningen går super. Vägde mig i lördags och vågen visade -1.5kg =) Woopwoop! Har kört långa powerwalks i helgen och ikväll är det dags för ett boxpass igen. Ikväll får jag och Lisa även med oss mamma och Anna. Ska bli skojj. Verkligen ÄLSKAR den träningen! Så skönt efteråt, när man känner hur det har tagit i typ varenda muskel. Löööv it ! 
Hoppas bara jag orkar ikväll. Ska vila och proppa i mig vitaminer. Vill ju även komma tillbaks till jobbet imorgon. 
 
Asså det är helt sjukt.,. Jag har aldrig varit så motiverad och peppad till träning och så. Inte ens när jag var aktiv cheerleader.. haha.. Köpte nya träningsunderkläder i lördags och i kylskåpet står massa protein drycker,bars och annat som är bra vid träning. 
Just ja, har ju glömt att berätta att jag den 27 Maj kommer springa/jogga/gå VÅRRUSET med några kollegor.! Verkligen en utmaning för mig då jag inte sprungit nåt lopp sen jag sprang LILLA MIDNATTSLOPPET för typ 11år sen..Men jäklar va pepp jag är! Ska verkligen bli skit kul och nu har jag ju något att verkligen träna till.. Kanske ska anmäla mig till Midnattsloppet också när jag ändå är igång ? ;) I can,I will...Pepp,pepp..
 
Nu ropar kaffemaskinen! Dags för dagens morgonkaffe!! 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback