Vi försöker igen...

Ok.. Nu försöker vi igen. Ska försöka komma ihåg allt jag skrev. Hur nu det ska gå till? Men vad gör man inte för att göra bästa vännen M nöjd ? =) 
Hmm....
Om jag inte minns fel så skrev jag att jag inte ska lova nåt längre när det gäller bloggen. För jag verkar ju inte kunna hålla det iallafall. ^^ Så från och med NU ska jag inte lova mer att jag ska bli bättre på att blogga. Så de så ! 
 
Skrev nåt om jobbet...Är hemma o är sjuk, vinterkräksjukan typ. Hängig o dann. Satsar på att komma tillbaks på måndag fit for fight igen. På måndag börjar jag mitt heltids vikariat som är fram tills i sommar. Ska bli awsome att få ett schema och mer ansvar. Verkar som att jag kommer få jobba även i sommar på fritids också. Det tackar vi ju inte nej till. =) Trivs så sjukt bra på nya jobbet.
 
Ehm... Igår hände nåt fantastiskt! Vi skaffade oss en DISKMASKIN ! Äntligen säger jag bara. Nu slipper jag stå och diska allt för hand. Hatar att diska så det kommer bli underbart med en diskmaskin. Men för att den skulle få plats så blev vi tvugna att ta bort lite lådor och flytta om lite i skåpen. Vilket jag har roat mig med idag. Rensat bort alla lillebrors saker och lagt dom i en kartong som nu står här och vill bli hämtad. Men när det blir återstår ju att se. Får ställa ut den i förrådet sålänge. 
 
En annan sak som jag är väldigt glad över är att nu när både jag och Pälsk har inkomster så kan vi börja unna oss lite ibland. Som nu har vi tex bestämt oss för att göra om lite här hemma. Lite nya möbler o så. Heminredning,gardiner och annat. Köket/vardagsrummet är vårt första objekt. En ny tv-bänk och gardiner är det som står högst upp på listan just nu. Alltid kul med lite förnyelse. 
 
Jaha, vad skrev jag mer då... ? Hmm.. Jag fyller snart år. =) 25 bast sägs det. Om ca 2 veckor. Spännande va ? =) Inte undra på att man börjar känna sig gammal.. 
Nä, kommer inte på vad jag skrev mer.. Tror jag ska göra mig en till kopp kaffe och bara slappa här i soffan framför tv'n. Känner att jag förbrukat alla mina krafter för idag. Magen bubblar och är helt slut i kroppen.
 
På återseende. Nån gång i framtiden. 
 
Tjingeling! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt att du är igång igen, iaf för ett litet tag:P
Skulle vara kul med lite bilder på ert hem, se hur ni har det och hur det ser ut hemma hos er liksom:)?!

2013-02-01 & 06:37:35
URL: http://www.mammaochhampus%20blogg.se
Postat av: Sara

Härligt att du är igång igen, iaf för ett litet tag:P
Skulle vara kul med lite bilder på ert hem, se hur ni har det och hur det ser ut hemma hos er liksom:)?!

2013-02-01 & 06:39:08
URL: http://www.mammaochhampus%20blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback