9 Januari 2013

Madde! Här kommer det!!! ;)

Hejsan hallå!
Det här va väl kanske inte en dag försent? Iallafall inte om vi frågar min kära Madde ;p

Nytt år.Nya tag. Sen sist har det hänt massor. Men jag tänker då inte berätta allt idag. Men godbitarna ska jag ju då inte hålla inne med. ;)

Det har varit en mysig jul och nyår. Haft ett par mysiga lediga dagar med dom jag håller närmast om hjärtat och jag har inget att klaga över.
Något som jag verkligen inte klagar över är nya jobbet som jag började på i måndags. Det är i stort sätt samma som innan,fast på en annan skola. Är numera på Centralskolan i Märsta som elevassistent i en underbar högstadiesär klass och även fritids på eftermiddagarna. Har provanställning nu i Januari,fast på heltid och med fast månadslön. Har redan fått endel ansvar och räknas som en i personalen. Efter 3 dagar!! :-D Happy or what?! Trivs gör jag också..

Nä, mer än så orkar jag inte idag. Har btw skaffat en lur som jag kan blogga ifrån, så nu KANSKE jag blir bättre på det här med att blogga. ;p

Nöjd nu Madelen Jensen?! ;)



Kommentarer
Postat av: Madelen

Väldigt nöjd min vän ;)

2013-01-09 & 19:05:37
URL: http://www.frujensen.blogg.se
Postat av: Sara

Inte bara Madde som saknar dina inlägg;) kom igen nu Veronica hihi

2013-01-10 & 08:15:36
URL: http://www.mammaochhampus%20blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback