19 Februari 2013

Bara för att... Men ni ska veta det att jag ligger fortfarande i sängen med täcket så långt uppdraget som det bara går. Haft en hemsk natt med magont och illamående. Men fick sova iallafall. Som ni kanske förstår så är jag hemma idag också. Men imorgon SKA jag tillbaks till jobbet. Får ju panik av att gå här hemma!! 
 
Ska pallra mig upp nu och göra en kopp te. Insåg igår att det är när jag äter som jag börar må tok illa och får typ kramp i mgen. =/ Så idag tänker jag köra på flytande föda och se om det funkar bättre. Börjar som sagt med en kopp te.
 
Kan man aldrg få vara helt frisk nångång? Blir så less på detta. Har varit dålig tillofrån i typ 3 månder nu.. =/ Vad fan är felet? =/ 
 

Kommentarer
Postat av: angelica

barnbaciller?

du kanske jobbar med äldre barn men still, den första tiden brukar vara hemsk och man är sjuk ofta. sen så vänjer sig förhoppningsvis kroppen med alla baselusker :)

2013-02-24 & 19:33:20
URL: http://snultan.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback