Överraskande samtal..

Tänk vad ett telefon samtal kan göra en glad.. =) 
 
Jag var ju som jag sa tidigare hos läkaren förra veckan och då började den stora frågan om vart jag ska opereras. Nu vet jag! Dom ringde nämligen från kirurgen på Danderyd sjukhus nyss och meddelade att jag har fått en tid hos dom för att börja planera en operation av min gallblåsa/gallsten, och hör och häpna, tiden jag fått är redan nu på torsdag! Asså hur awsome är inte detta!? ÄNTLIGEN börjar det hända saker och den snälla kirurgen som jag fått sa att -"Efter att ha kollat i din journal och remiss från Akademiska så förstår vi att du har väldiga besvär med detta och det är ju inget du ska behöva gå med, så vad säger du, ska vi boka in en tid nu på torsdag kl 11.20?"  
 
Asså jag blev så glad att jag fick tårar i ögonen och nästan jublade ett JAAA! 
Så skönt att det händer saker och att jag kanske blir av med detta helvete snabbare än vad jag tänkt. Men än så länge så vågar jag inte ta ut något i förskott. Men nu är vi iallafall på god väg. 
 
TJOHOO!! =) =)  
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback