29December2013

Först och främst... Tack lillebror Peter och lillebror Martin för plattången som jag fick av er i jul! Den används flitigt och mitt hår skriker nu HALLEJUA! =P Haha... 
 
Kass natt med på tok för lite sömn. Både jag och Pälsk vaknade vid 04-tiden i morse och var super pigga. Vi somnade visserligen om efter en stund, men jag har legat o vridit och vänt på mig hela natten. Varmt som i en bastu har det varit också.. 
Därför har jag nu på morgonen hällt i mig en kopp svart kaffe och sitter nu och njuter av en latte. 
Det är super fint väder ute, men fortfarande ingen snö? =/ När ska den komma tro, eller hade den tänkt o komma alls denna "vinter"? =/ Jag vill ha snö,minusgrader och is. För hur kul är detta, grön mark och typ fågelsång.. Nä, ge mig snö och kyla! 
 
Har ingen aning om vad jag/vi ska hitta på idag. Blir förmodligen en sväng hem till mamma och pappa, för idag kommer lillebrors tös Becca upp hit =) Lillebror kom förra helgen, men hon kommer idag. Så ska väl dit och ge henne hennes julklappar och krama lite på henne.. 
 
Jaha, man kanske skulle ta och fixa tvätten och sen fixa till sig själv lite. Håret är klart, men lite spackel måste nog ändå på. Annars kommer folk bli livrädda idag. =P haha
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback