21December2013

Dan före dan före dopparedan! =) 
Spänningen stiger. Men vart är snön??!  Vill ha snö och inte regn... Hmf. 
 
Idag har jag den stora bak dagen. Har redan satt igång med en sats lussekatter som just nu ligger på jäsning för att sen bakas. 
Ska även göra mitt traditionella pepparkakshus idag. Får se vad jag hittar på för dekoration med det iår. Kommer iallafall inte bli som förra året, i år kommer det nog bli mer glitter och "snö". 
Det är inte bara pepparkakshus som ska göras, ska också dekorera lite pepparkakor som vi ska ha i jul. 
 
Julmusiken går på Spotify och jag känner faktiskt lite julstämning, bara snön som saknas som sagt. 
Jag borde kanske berätta om hur läkarbesöket i torsdags gick. Jo, det ska jag göra också.. Fick glada nyheter, det blir operation inom 2 månader! =) Asså, det är ju helt sjukt att man längtar till en operation, men jag gör det för jag vill bara bli av med detta.
Jag som trodde att jag skulle få vänta i flera månader, tills typ April, men nej nej, nu jävlar börjar det hända saker. Så underbart skönt! 
 
Oj, degen! Dags att göra den till lussekatter! 
Lägger upp bilder och visar resultat senare kanske... 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback