I'm back!

Så där ja.. 
Nu är jag hemma igen och precis som jag lovade så ska jag berätta om senaste tiden då jag varit borta härifrån. 
 
Ja, som ni vet så jobbade jag som elevassistent på Centralskolans högstadiesär. Bara älskade det jobbet och kommer aldrig hitta bättre jobb. Eller jo kanske, men jag trivdes väldigt bra i den klassen och med den personalen. 
Nu under sommaren har jag varit kvar på Centralskolan och jobbat på fritids i 5 veckor som vikarie. Har varit 5 helt underbara veckor och jag saknar mina små charmtroll nå otroligt mycket. 
Men nu är det slut för den här gången på Central..Jag jobbade min sista dag den 2 augusti och nu har jag "semester" fram tills på måndag.. Men nånting säger mig att jag snart är tillbaks på Centralskolan, för när jag var och lämnade mina nycklar idag så var det knappt så att jag fick lämna tillbaks dom. =P Fick ett " Ja, men ska du inte behålla nycklarna då utifall du kommer tillbaks i höst nångång? Du får göra som du vill med nycklarna. Bara komma att hämta ut dom igen om du behöver dom." Sånt blir man ju lite glad av att höra. =) Det värmde... Så vem vet, kanske är tillbaks snart igen =) 
 
Just ja, på måndag händer det saker ska ni veta! Det är så att jag börjar plugga då... Jupp, ska läsa Omvårdnad nivå 1 Distans och ser verkligen fram emot det. Äntligen tar jag tag i pluggandet igen och förhoppningsvis så kommer det ge mig många fler möjligheter till jobb. 
Ska plugga tillsammans med Anna, älsklings syster, så det kommer bli extra skojj att ha nån att plugga med, speciellt när det är på distans... =/ Gäller att ha en jävla självdiciplin om det ska funka.. Men vi ska kämpa på! 
 
Träningen går det väl sådär med. Har varit väldigt lat hela sommaren men har försökt att hålla igen med god sakerna och försökt att träna lite då o då.. Har iallafall minskat runt 11kg och känner mig mycket piggare än innan. Nu har jag även fått med Pälsk på löparrundor och pw's. Det är ju kul att han hakat på lite och faktiskt börjat peppa mig. Ikväll blir det en runda i spåret. Vi har ett mål att slå. Kanske blir det ikväll. 
Ska även springa Topploppet med kollegor från Central nu i September, så jag måste ju träna till det också. 
Boxningen har haft uppehåll men drar igång igen på måndag. =) Har skaffat mig egna handskar nu också så nu jävlar ska här boxas.. ;P 
LCHF har jag inte kört med alls nu under sommaren. Men tänkte börja med det nu igen när jag börjar plugga och sånt. 
 
Nä, nu ska jag göra mig en kopp kaffe,fixa lite tvätt och sen göra mig lite lunch. 
Lovar att jag ska bli bättre på att skriva nu. Ska försöka med iallafall ett inlägg om dan.. LOVAR!! =)
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback