27Augusti2013

Lööööning!!! =) Shoho! Men pengarna försvinner lika snabbt som dom kom. :( 
 
God morgon! 
Här sitter jag, redo och klar för att bege mig mot skolan om ca en timme. En heldag står på schemat. 8.15-17. Vård-och omsorgsarbete 1 och Hälsopedagogik. 
Kommer bli en lång dag och jag kommer förmodligen vara helt slut i skallen ikväll när jag kommer hem. Men jag har laddat upp med vatten, gottesaker och ska köpa mig en kaffe när jag kommer dit. Så det ska nog gå bra. 
 
Igår var det Medicin 1. Super intressant kurs och man lärde sig en hel del nytt. Men det kommer bli mycket att göra hemma nu fram tills nästa lektion som är om 2 veckor.. Blir att hård plugga hela nästa vecka! 
 
Måste ta mig en kaffe nu innan vi åker också känner jag. Mamma kommer strax innan 7.30 och Anna kommer också där nångång. Måste ner till märsta station och fylla på mitt busskort innan vi börjar och så måste jag köpa nån energi sak så jag håller mig vaken hela dan. =P Måste ta ut pengar också.. 
 
Önskar er alla en underbar tisdag! 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback