26Augusti2013

Måndag. Ny vecka. Nya tag. Nya äventyr. 
 
Ja, det är verkligen en sån måndag idag. Idag börjar mitt nya skol äventyr PÅ RIKTIGT! Idag är det dags för första lektionen på min Omvårdnadsutbildning. Det är Medicin 1 som står på dagens schema i eftermiddag. Köpte boken vi ska ha i den kursen igår och jag måste säga det att jag är peppad till max. Ska sätta mig en stund nu på förmiddan och läsa på lite inför lektionen. Har även en inlämning denna vecka. 
 
Helgen har varit helt ok. Det har varit kräftskiva,lite mini utgång,trevligt sällskap,mys och god mat. Marknad också. 
Den här veckan kommer vara en fullspäckad skolvecka. Har skola mån,tis,ons och förmodligen fredag också. Imorgon är det en heldag. 8.15-17. Men jag är så taggad och peppad så det gör inget. ska verkligen bli super kul att dra igång. Extra kul att svägerskan Anna är med på äventyret. =) 
 
Nu mitt kära herrskap ska jag göra mig en kaffe och en super god frukost. Vi köpte färska frallor igår, och det finns några kvar. Så.. kaffe,skinkfralla med paprika och ett glas vitamin. Låter väl inte helt fel? =) 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback