23Augusti2013

God Morgon! 
 
Idag är det fredag och en ganska fullspäckad sådan för min del. 
Vid 8.30 kommer min kära mor och plockar upp mig för att köra mig till kommunhuset där jag ska på ett typ möte ang. ett jobb som kontaktperson. Eller är det en jobbintervju ? =/ Shit, kom på det nu att jag inte vet om det bara är ett "vanligt" möte eller om det är en jobbintervju.. =/ Oj då.. Kanske ska plocka med mig mitt cv. Kanske lika bra så jag inte behöver skämmas.. ah, så får det bli! 
 
När jag är klar där så ska jag och mamma ha en liten mini mamma-dotter dag. Vi ska åka och handla lite. Ha lite mys sådär. 
 
Igår fick jag hämta ut mitt packet från Boozt. Riktigt fina kläder och jag är super nöjd med dom. Slänger upp bilder på dom kanske senare under dan. Om jag hinner. 
Ska göra mig en kaffe och fixa inför "mötet". Måste leta fram mit cv också! 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback