21Augusti2013

Onsdag morgon. En seg sådan. Men kaffet är på gång så snart ska det nog ha ordnat upp sig. 
Har en huvudvärk också som ligger och trycker. Men får jag bara mitt morgonkaffe så kanske det också löser sig. 
 
Sovit lite halvkasst inatt. Hade svårt att somna igår och har sen legat och vridit och vänt på mig hela natten. Får kanske ta mig en powernap senare. 
Ska förmodligen över till mamma och pappa senare i förmiddag. Ska hjälpa mamma och hennes väninna med lite jobb. Dom har startat en typ arbetsförmedling för funktionshindrade och jag ska vara med och hjälpa dom lite. Kan bli spännande. 
 
Gårdagen var helt vanlig. Inga konstigheter. Hade myskväll framför tv'n, Annars inge spec. 
Nähe, nu låter det som att mitt kaffe är klart. Så jag ska ta och hämta det och säger GOD MORGON och PÅ ÅTERSEENDE! =)
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback