19Augusti2013

Måndag morgon. En solig, men ändå kall sådan. 
Har myst ner mig i soffan under ett täcke och på tv'n rullar Vakna, med NRJ!. Som jag har längtat.. Nu är det höst och det är back to reality på riktigt. Ja, faktiskt. För idag är det ju en lite speciell dag. Idag är det ju dags, idag tar jag äntligen upp pluggandet igen och det känns fantastiskt. Omvårdnad Distans nivå 1 är det som gäller. Jag och Anna. Nu kör vi. Har sagt att jag ska sitta minst 2 timmar o plugga varje dag. Men det ska nog gå bra! =) 
Kl 13 i eftermiddag så kör vi! 
 
Håller på och kokar 2st ägg. Körde ett litet träningspass för en stund sen. Lite mage,rumpa och kondition. PT-Fia på Vakna körde lite övningar som man kan göra på morgonen innan jobb/skola. Toppen ju! =) 
Ikväll börjar även boxningen igen efter sommaruppehållet. Även det nåt som jag saknat.. Äntligen kommer man igång igen! 
 
Nu dags för frukost och en liten mys morgon innan det är dags att göra sig klar för skolan. 
Lite nervös är man ju... =P 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback