15Augusti2013

Med frukosten och dagens första kopp kaffe i magen säger jag GOD MORGON!
 
Tog mig en sovmorgon idag och somnade om imorse när Pälsk begav sig till jobbet. Hade sån fruktansvärd mensvärk så det var skönt att kunna somna om. Sov till 9 tiden typ. 
 
Har precis avnjutit en god frukost som sagt. Kollat 2 avsnitt av skilda Världar och tänkte nu göra mig en till kopp kaffe och gå ut och sätta mig på altan i solen en stund. 
Har egentligen massa saker att göra här hemma, men jag känner som så att jag inte vill göra allt på samma dag för då har jag inget att fördriva tiden med resten av dagarna. Eller jo kanske. För det finns alltid nåt som måste göras här hemma. Disk,tvätt,städ,hundar och om bara några dagar så kommer det även finnas massa plugg att göra.
 
Idag säger vi dessutom ett stort grattis till min underbara bästa Madelen som fyller hela 27 år idag ! =) 
Hipp hipp hurra på din dag vännen ! <3
 
På återseende! 

Kommentarer
Postat av: Madelen

Tack hjärtat

2013-08-16 & 00:01:01
URL: http://www.frujensen.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback