14Augusti2013t

God Morgon Gott Folk! 
 
Här ligger jag i sängen och har svårt att gå upp. Sängen var nå otroligt skön idag och jag känner för att ligga kvar här hela dagen. Men det går ju inte, men en liten stund till iallafall kanske. =P
 
Känns som en riktig höstmorgon idag och jag funderar på att tända lite ljus,göra mig en god frukost och slå på lite Skilda Världar avsnitt. En ritig mys morgon sådär. Men tror jag ska ta mig en sväng om med hopprepet först. Gäller ju att hålla igång. 
Igår blev det föresten en runda i spåret. Precis som jag hoppats på. Rundan är på ca 2.3 km och sist vi sprang den så fick vi tiden 20min 21sek, men då var sträckan på 2.2km typ, så igår satte vi upp som mål att ta oss runt under 20min. Tror ni vi lyckades? =P 
Jo, men självklart! Vi fick tiden 19min 29 sek och då var det 2.3km rundan.. Så igår gick det bättre. Längre runda på kortare tid. Hejja oss! =) 
Får se om vi kör rundan ikväll igen.. Asså älskar att springa i skogen och med den jag älskar vid sidan om som peppar. 
 
Magen börjar kurra. Men först lite hopprep. :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback