Torsdag 4 April 2013

Shit va den här veckan har gått fort! Imorgon är det redan fredag.. Tänk så kunde alla veckor gå såhär fort..Hade inte varit så fel.
 
Imorse, tiidigt imorse vid 06-tiden klev jag och Lisa (Fredriks lillasyster)in på gymmet. Lisa skaffade medlemskap där i går och nu ska hon börja träna med mig. =) Super kul ju! Körde en liten "introduktion med henne och visade henne hur det mesta fungerar..Körde både kondition,ben,armar och mage. Jag känner att jag skulle behöva ett rygg pass, men får ta det på lördag kanske. Då ska vi dit igen. 
Så skönt att vara igång! 
 
Funderar dessutom på att börja med LCHF igen. Har typ redan smygstartat lite med det genom att undvika kolhydraterna. Har inte vart petnoga, men ändå försökt avstå. Nu känner jag mig redo att börja med det igen. Jag såg ju faktiskt resultat sist jag körde det och då var jag inte direkt aktiv med träningen. Nu tränar jag ju minst 3 gånger i veckan, så lägger jag till LCHF så måste det ju nästan ge resultat. Eller? 
 
Imorse när jag kom upp till fritids(som är öppet nu under påsklovet) så låg det ett litet paket på bordet åt mig. Det var en utav mina små flicktroll som hade saknat mig förra veckan och gjort en present till mig. =) Kan man bli annat än lite rörd ? =) Skruttfia, tack för den super fina påskkycklingen! 
 
En kopp te skulle sitta fint nu. En kopp te och tv mys. Jo, men varför inte.. 
 
 
 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Ditt namn:
Spara?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Ditt avtryck:

Trackback